نباید به فولادی ها بی احترامی Ù…ÛŒ شد

نباید به فولادی ها بی احترامی می شد




 

 


نباید به فولادی ها بی احترامی می شد


تاریخ : شنبه ،
24 تیر 1391

مديرعامل باشگاه پرسپوليس دليل عدم امضاي قرارداد با مانوئل ژوزه را اعلام کرد.


محمد رويانيان در خصوص اتفاقات بازي دوستانه پرسپوليس و فولاد خوزستان گفت: به عنوان مديرعامل باشگاه پرسپوليس معتقدم به هيچ عنوان نبايد در فوتبال ما بي‌حرمتي وجود داشته باشد. براي ما مسائل فرهنگي در اولويت است. به همين دليل از فولادي‌ها عذرخواهي مي‌کنم. ما ميزبان تيم خوب فولاد بوديم و کاري به باخت و برد اين بازي نداريم اما به هيچ عنوان نبايد به عزيزان خود در تيم فولاد بي‌احترامي مي‌کرديم.

به گزارش فارس ،وي ادامه داد: به هواداران خوب و خونگرم پرسپوليس گوشزد مي‌کنم که مراقب باشند. بعضي تماشاگرنماها دنبال اين هستند تا پرسپوليس را وارد حاشيه کنند. جا دارد از تک تک هواداراني که استقبال خوبي از اين بازي دوستانه داشتند تشکر کنم. هواداران واقعي که بازي تيم خود را ديدند، لذت بردند و در انتهاي بازي بسيار خونسرد و آرام همراه با شادي ورزشگاه را ترک کردند اما به فولادي‌ها حق مي‌دهم.

رويانيان درباره حرکت اسماعيل شريفات تصريح کرد: کاري ندارم شريفات چه کاري انجام داده اما فولادي‌ها مهمان ما بودند. شريفات بازيکن خوبي است و ما بايد در مقابل ايشان همه چيز را رعايت مي‌کرديم. من از هواداران خونگرم‌مان مي‌خواهم هميشه اين موضوع را سرلوحه کار خود قرار دهند.

مديرعامل پرسپوليس تأکيد کرد: بايد از کار زيباي علي کريمي و مهدوي‌کيا و تمام بازيکنان پرسپوليس که در پايان بازي به فولادي‌ها کمک کردند تا از ورزشگاه خارج شوند تقدير کرد. از هواداران مي‌خواهم مراقب و فقط به فکر حمايت از پرسپوليس باشند و اجازه ندهند افرادي تيم را به حاشيه ببرند.

رويانيان در ادامه درباره وضعيت مهرزاد معدنچي گفت: ايشان در مراحل پاياني تست است. چند نفر که شامل دستيار ژوزه نيز هستند، مشخص کرديم تا معدنچي را به صورت دقيق تست کنند. بهترين تصميم را درباره اين بازيکن مي‌گيريم که به نفع پرسپوليس هم باشد.

رويانيان در پاسخ به اين سؤال که چرا قرارداد ژوزه هنوز امضا نشده و همين موضوع باعث ناراحتي اين مربي شده ، گفت: نمي‌دانم ايشان چرا ناراحت است. کار در حال پيشرفت است و مشکلي وجود ندارد. جلساتي با يکديگر برگزار کرديم و اصلاحيه‌هاي تايپي انجام داديم. قرارداد او مشکل تايپي داشت که برطرف شد. با وکيل ايشان هماهنگيم و مشکل خاصي در اين بين وجود ندارد و به زودي طرفين قرارداد را امضا مي‌کنند. در حال حاضر هم مي‌بينيد که ايشان با قدرت در تمرينات کار خود را جلو مي‌برد.

وي درباره اينکه برخي مي‌گويند ژوزه از حضور هواداران در تمرين ناراحت است، اظهار داشت: ناراحتي او از حضور همه روزه هواداران نيست. ژوزه معتقد است که مي‌خواهد تمرينات تاکتيکي و تيمي خود را اجرا کند تا وارد ليگ برتر شود اما نمي‌تواند. به او حق مي‌دهيم که خواسته‌هايش را در زمان‌هايي که نياز دارد پياده کند.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه پرسپولیس ، نتیجه بازی پرسپولیس ، روزنامه پرسپولیس ، سایت خبر ورزشی ، مصاحبه علی کریمی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل